piątek, 22 czerwca 2012

Rozdział 24

Wysiedliśmy z samochodu. Louis zaparkował niedaleko jeziora i lasu. Do brzego przywiązana była łódka, na środku mieliśmy rozstawić namioty. Chłopcy wyjęli je z samochodu i zabrali się do przygotowywania namiotów i ogniska. Ja w tym czasie razem z Michelle poszłam nazbierać gałęzi na ognisko.
- Ładnie tu - zaczęła Michelle.
- Uhm.
- Coś nie tak?
- Michellle, obiecałaś. Obiecałaś, że przestaniesz, to niszczy ciebie i twoje dziecko! - krzyknęłam, choć nie powinnam tego robić.
- O co Ci chodzi? - spytała dziewczyna, po czym stanęła obok mnie.
- Obiecałaś, że przestaniesz palić. Michelle, ja próbuję Ci pomóc!
Nie odezwała się. Zacisnęła zęby i ruszyła przed siebie.
- Michelle! - krzyknęłam za nią, ale nie zwróciła na mnie uwagi, więc wróciłam do chłopaków.
Postanowiłam, że porozmawiam o tym z Danielle.
- Danielle!
- Co się stało? Gdzie Michelle? - spytała.
- Musimy porozmawiać. W cztery oczy - dodałam kiedy chłopcy popatrzyli na nas zaciekawieni.
Odeszłyśmy w bok i powiedziałam:
- Michelle pali. Tłumaczyłam jej, żeby tego nie robiła, że niszczy siebie i swoje dziecko, ale ona mnie nie słucha. Proszę pomóż mi, nie wiem co mam robić!
- Co robi? PALI?
- Tak. Teraz poszłam gdzieś do lasu, wściekła się na mnie. Nie wiem gdzie jest - wyjaśniłam pospiesznie.
- Dajmy jej czas. Jeśli nie podziała spróbuję z nią porozmawiać.
- Dziękuję - powiedziałam i przytuliłąm ją.
W tym samym czasie przyszła Michelle niosąc gałęzie. Podała je Zaynowi, a ten ułożył je obok ogniska. Razem z Danielle podeszłymy do nich, aby im pomóc. Kończyli rozstawiać namioty.
- Gotowe! - krzyknął Louis.
Poszłam do samochodu po śpiwór i resztę bagaży. Postawiłam je obok namiotów i usiadłam na trawie. Obok mnie położył się Harry kładąc głowę na moich kolanach.
- Podoba Ci się tu? - spytał.
- Bardzo - odpowiedziałam.
Spojrzał mi w oczy.
- Kocham cię - szepnął.
- Ja ciebie też - odpowiedziałam.
- Kto chcę kiełbaskę? - spytał Liam.
Wstaliśmy z ziemi i usiedliśmy obok siebie przy ognisku. Niall wziął gitarę i zaczął grać More than this, a chłopcy zaczęli śpiewać. Liam upiekł nam kiełbaski i siedzieliśmy przy ognisku śpiewając i jedząc. Około godziny 23.00 zrobiłam się senna i wstałam, żeby położyć się spać.
- Dziewczyny, idziecie? - spytałam i ziewnęłam.
Pokiwały głowami i wstały. Pożegnałyśmy się z chłopakami i poszłyśmy do namiotu. Usiadłam na śpiworze i wyjęłam butelkę wody mineralnej.
- Ale jestem zmęczona - powiedziałam i napiłam się.
- Ja też. Padam z nóg - powiedziała Danielle.
- Idę spać, dobranoc - powiedziałam i położyłam się.

~ Zayn
Miałem dość patrzenia na nią i Harrego. Brakowało mi jej. Pewnie myśli, że jestem szczęśliwy z Carmen, że ją kocham, ale tak nie jest. Nigdy jej nie kochałem, nie kocham i kochać nie będę. Wyszedłem z namiotu z paczką papierosów w ręce starając się nie obudzić chłopaków. Ruszyłem w stronę lasu. Nie chciałem, żeby mnie ktoś zobaczył. Wyjąłem jednego z paczki i zapaliłem. Chwilę po tym, usłyszałem kroki. Ellen wyszła z namiotu, teraz szła w stronę mostu. Rzuciłem papierosa w trawę i nadepnąłem na niego butem, paczkę schowałem do kieszeni i ruszyłem w kierunku Ellen. Nie słyszała jak idę. Zobaczyła mnie dopiero wtedy, kiedy usiadłem obok niej na moście.
- Co ty tu robisz? - spytała chłodno.
- O to samo chciałem spytać - próbowałem uniknąć odpowiedzi.
- Nie odpowiedziałeś na moje pytanie.
- Ty na moje też nie - uśmiechnąłem się lekko.
Wstała widocznie wściekła i ruszyła w kierunku namiotu.
- Ellen czekaj - wstałem i przytrzymałem ją za rękę.
- Czego ty ode mnie chcesz?! - krzyknęła, a w jej oczach spostrzegłem łzy.
- Proszę, wybacz mi - pocałowałem ją delikatnie w usta.
- Co ty robisz? - krzyknęła.
- Przepraszam. Chcę, żebyś wiedziała, że ja nadal cię kocham.

~ Ellen
- Ale ja ciebie nie! - krzyknęłam, choć wiedziałam, że naprawdę jest inaczej.
Puścił moją rękę.
- Carmen nic dla mnie nie znaczy - powiedział.
- Czyżby? - powiedziałam i odeszłam do namiotu.
Miałam dość jego kłamstw. Gdyby mu zależało, nie oszukiwałby mnie.
- Ellen? Gdzie byłaś? - spytała Danielle.
- Na dworze. Musiałam odetchnąć świeżym powietrzem - postanowiłam nie opowiadać jej o Zaynie.

Wstałyśmy o 9, ubrałyśmy się i wyszłyśmy z namiotu. Chłopcy już na nas czekali ze śniadaniem. Popatrzyłam na Zayna, unikał mojego wzroku.
- Cześć, jak się spało? - spytał Harry obejmując i całując mnie w czoło.
- Dobrze - odpowiedziałam.
- Zaczekaj chwilę - powiedział, a po chwili wrócił do mnie z kanapkami.
- Dziękuję - powiedziałam i pocałowałam go w policzek.
Usiadłam obok Danielle i zabrałyśmy się do jedzenia. Po skończonym posiłku, Harry wziął mnie za rękę i poszliśmy za chłopakami na most.
- Po cztery osoby do łódki - powiedział Liam.
Harry pociągnął mnie za sobą do łodki bliżej mostu i pomógł mi wsiąść. Liam zaprowadził Danielle do nas i wsiedli. W drugiej łódzce płynął Niall, Zayn, Louis i Michelle. Odbiliśmy od brzegu.
- Danielle, chciałem cię o coś spytać - zaczął Liam - Harry i Lou już to zrobili, teraz moja kolej. Chciałem spytać, czy zamieszkasz ze mną, u nas? - spytał.
Danielle popatrzyła na niego, a po chwili na jej twarzy pojawił się uśmiech.
- Tak - powiedziała i pocałowała go.
Uśmiechnęłam się. Każda z nas miała szczęście. Miałyśmy wspaniałych chłopaków. Przytuliłam się do Harrego i spojrzałam na Michelle. Pomachała mi. Chyba już jej przeszło. Po chwili mój wzrok napotkał Zayna. Nie wyglądał za dobrze. Wiedziałam, że go ranię, ale inaczej nie mogłam. Nie potrafiłam mu znów zaufać. Popatrzył na mnie. W jego oczach, malowała się bezradność i smutek. Zamknęłam oczy, wtulając się w Harrego.
- Liam!- krzyknęła Danielle i zaczęła się śmiać.
Otworzyłam oczy i spojrzałam w miejsce, gdzie przedtem siedział Liam. Nie było go tam. Po chwili przeniosłam wzrok na jezioro i zaczęłam się śmiać.
- Co się stało?
- Liam wpadł do wody - odpowiedziała Dani.
- Nie wpadłem, tylko wskoczyłem - odpowiedział i pokazał jej język.
Po chwili do wody skoczył Harry, ochlapując mnie.
- Harry! - krzyknęłam.
Liam spojrzał na Harrego, ten pokiwał głową i już po chwili razem z Danielle byłyśmy w wodzie.
- Liam! - wrzasnęłam i ochlapałam go.

- Poczekaj, pójdę po resztę rzeczy - powiedziałam i wysiadłam z samochodu.
Wbiegłam na górę po schodach i otworzyłam drzwi. Poszłam do swojego pokoju i spakowałam ubrania, kosmetyki i najpotrzebniejsze rzeczy do torby, po czym zamknęłam mieszkanie i spowrotem zeszłam na dół. Podałam Harremu torbę i wsiadłam na przednie siedzenie. Harry włożył ją do bagażnika i usiadł na miejsce kierowcy.
- To wszystko? - spytał.
- Nie, zostały jeszcze książki, ale chyba odwiozę je do rodziców - odpowiedziałam.
- Jak chcesz - odpowiedział i uśmiechnął się do mnie.
Po chwili zajechaliśmy pod dom chłopaków. Dziewczyny czekały na mnie przed drzwiami. Z pomocą Harrego wyjęłam torbę z bagażnika.
- No w końcu jesteś - powiedziała Danielle.

____________________________________________________
jest 24 rozdział :)
następny przy 11 komentarzach.

Z kim twoim zdaniem, ma być El?
a) Zayn
b) Harry
c) Erick
d) ktoś inny

14 komentarzy:

  1. Rozdział świetny ;) I teraz kompletnie nie wiem z kim powinna być Ellen...z Zaynem a moze z Harrym...jeszcze jest Erick!! Nie wiem xD CZekam na next'a ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham to ! ♥
    a z kim ma być Ellen to nie mam pojęcia, ale na pewno NIE Z ERICKIEM ! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny rozdział.
    A co do Ellen to nie wiem z kim ma być. Mam problem z wybraniem pomiędzy Zaynem a Harrym.
    Czekam na następny<3
    Zapraszam do mnie :
    http://onedirectionismypassion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. swietne!
    zapraszam do komentowania u mnie.
    pojawił się własnie 33 rozdział
    http://galaxy-strawberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. El ma być z Harrym , a rozdział cudowny

    OdpowiedzUsuń
  6. hmm ja myślę ze powinna być z Harry'm. Erick'a to wogóle skreślić. Zayn zachował się podło wobec niej... a harry naprawdę ją kocha. Chociaż może być też ktoś inny np. pozna w sklepie lub przez przypadek na siebie wpadną, lub ten KTOŚ uratuję ją. Potem zostaną przyjaciółmi i .... Ale to twój blog. Jest świetny, czekam z niecierpliwościa na nstepny rozział, napewno będzie super. ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. a moze z Niallem?? :D a tak wgl to superr rozdzial

    OdpowiedzUsuń
  8. niewiem z kim ma ona być. xdd musisz zdecydować .;d
    booski rozdział , czekam na kolejnyy ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. no el powinna być z Zanem ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. rodział jak zawszze super ale mam dylemat z kim ma być El a chiałabym żeby była z ZAYNEM ;]

    OdpowiedzUsuń
  11. hooo ale się porobiło ;p
    czekam już na kolejny

    OdpowiedzUsuń
  12. HAAAAAAARRYYYY! ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. B ♥ rozdział świetny !

    OdpowiedzUsuń
  14. powinna być z harrym ♥ :D
    napisz coś szyboo :D

    OdpowiedzUsuń